Hvis du f.eks. har fået nyt betalingskort, er flyttet eller lignende, skal du opdatere oplysningerne hos den virksomhed, der har udstedt din bizz. 

  • Hvis du har en bizz fra Brobizz A/S, ændrer du betalingskort for din bizz hos Brobizz A/S.
  • Er senderen en ØresundBizz® udstedt af Øresundsbron som del af en BroPas-aftale, skal du kontakte Øresundsbron.
  • Er din sender udstedt af Scandlines, skal du kontakte BroBizz A/S, da de administrerer AutoBizz fra ForSea.
  • Er din sender udstedt af Fremtind Service, skal du kontakte Fremtind Service.
  • Er din sender udstedt af DKV, skal du kontakte DKV.
  • Er din sender udstedt af TotalEnergies, skal du kontakte TotalEnergies.
  • Er din sender udstedt af Telepass, skal du kontakte Telepass.
  • Er din sender udstedt af SkyttelPASS A/S, skal du kontakte SkyttelPASS.