Du finder din oversigt hos den udbyder, der har udstedt og administrerer din bizz.

  • Har du en bizz fra Brobizz A/S, kan du til enhver tid følge med i dit forbrug på Brobizz A/S – Min konto.
    Du kan også benytte dig af Brobizz’ app, som kan hentes i både App Store og Google Play. Med den vil du altid have en oversigt over dine ture lige ved hånden. Læs mere om Brobizz’ app
  • Er senderen en ØresundBizz® udstedt af Øresundsbron som del af en BroPas-aftale, skal du gå til Øresundsbrons hjemmeside.
  • Er din sender udstedt af Scandlines, skal du kontakte Brobizz A/S, da de administrerer AutoBizz fra ForSea.
  • Er din sender udstedt af Fremtind Service, skal du kontakte Fremtind Service.
  • Er din sender udstedt af DKV, skal du kontakte DKV.
  • Er din sender udstedt af TotalEnergies, skal du kontakte TotalEnergies.
  • Er din sender udstedt af Telepass, skal du kontakte Telepass.
  • Er din sender udstedt af SkyttelPASS A/S, skal du kontakte SkyttelPASS.