Hvis du ønsker at opsige en eller flere af dine aftaler med Storebælt, skal du tage kontakt til os via vores kontaktformular.
Spørgsmål og svar
Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at opsige min Storebælt Privataftale?
Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at opsige min Storebælt Privataftale?
Du kan til enhver tid opsige din Storebælt Privataftale uden varsel. Det gør du ved at sende en besked til os via vores kontaktformular.
I beskeden skal du tilføje:
- Kundenummer eller bizz-nummer
- Nummerplade (Hvis du har nummerpladebetaling)
- Fulde navn
- E-mail
- Telefonnummer
- Adresse og postnummer
- Fortælle hvilken aftale du vil opsige eller om du vil gøre krav på fortrydelsesretten
Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at opsige min Storebælt Erhvervsaftale?
Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at opsige min Storebælt Erhvervsaftale?
Du kan opsige din Storebælt Erhvervsaftale med 14 dages varsel. Det gør du ved at sende en besked til os via vores kontaktformular.
I beskeden skal du tilføje:
- Kundenummer eller bizz-nummer
- CVR-nummer
- Nummerplade (Hvis du har nummerpladebetaling)
- Fulde navn
- E-mail
- Telefonnummer
- Adresse og postnummer
- Fortælle hvilken aftale du vil opsige eller om du vil gøre krav på fortrydelsesretten
Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at opsige min Storebælt Handicapaftale?
Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at opsige min Storebælt Handicapaftale?
Du kan altid opsige din Storebælt Handicapaftale uden varsel. Det gør du ved at sende en besked til os via vores kontaktformular.
I beskeden skal du tilføje:
- Kundenummer eller bizz-nummer
- Nummerplade (Hvis du har nummerpladebetaling)
- Fulde navn
- E-mail
- Telefonnummer
- Adresse og postnummer
- Fortælle hvilken aftale du vil opsige eller om du vil gøre krav på fortrydelsesretten
Var denne artikel en hjælp?
Vi har modtaget din feedback og takker for hjælpen.
Det er vi kede af, men tak for din feedback. Hvis du har et øjeblik vil vi gerne vide, hvad vi kan gøre bedre.