Hvad søger du?

Jeg er kunde hos ØresundPAY - hvorfor får jeg ikke længere rabat?

Er du kunde hos ØresundPay? Og oplever du, at du ikke længere får den rabat, du plejer at få, når du kører over Storebæltsbroen, så tag kontakt til ØresundPAY. 

ØresundPay har i oktober skrevet til en gruppe af deres private kunder og bedt dem angive, om de ønsker en Storebælt Privataftale sammen med deres bizz eller nummerpladebetalinger hos ØresundPAY. Er du blandt de kunder, er din Storebælt Privataftale blevet lukket, og du får ikke rabat ved automatisk betaling, før du bekræfter hos ØresundPAY, at du ønsker en ny Storebælt Privataftale.

For at bekræfte skal du gå til ØresundPAYs hjemmeside og logge ind på Min Konto. Storebælts kundeservice kan ikke hjælpe dig med det, og oplever du problemer, skal du kontakte ØresundPAYs kundeservice. Storebælt Privataftalen koster ikke noget. 

 

Til kunder hos ØresundPAY, der kan få handicaprabat

Har du haft en Storebælt Handicapaftale sammen med din Storebælt Privataftale, så skal du genansøge om den hos Danske Handicaporganisationer. Du kan først genansøge, når du har bekræftet hos ØresundPAY, at du ønsker en Storebælt Privataftale. 

Læs mere om handicaprabat her.

 

Til kunder hos ØresundPAY, der kører autocamper

Har du haft en autocamperaftale sammen med din Storebælt Privataftale, skal du gentilmelde dig autocamperaftale hos Storebælt. Du kan først gentilmelde dig, når du har bekræftet hos ØresundPAY, at du ønsker en Storebælt Privataftale.

Læs mere om autocamperaftale her. 

 

Var denne artikel en hjælp?

Det er vi kede af, men tak for din feedback. Hvis du har et øjeblik vil vi gerne vide, hvad vi kan gøre bedre.

Sprog: Dansk

Sprog: Dansk