Hvad søger du?

Hvad gør jeg, hvis jeg er blevet fejlopkrævet?

Hvis du er blevet fejlopkrævet, skal du kontakte os via vores kontaktformular. 

Hvis du har kørt over Storebæltsbroen og mener, at du har betalt dobbelt, er blevet opkrævet en forkert pris eller mangler en rabat, skal du kontakte os via vores kontaktformular.

Formularen sørger for, at dine oplysninger bliver behandlet sikkert og på den mest effektive måde. I formularen kan du også vedhæfte relevant dokumentation.

Når du har udfyldt formularen, behandler vi din sag og vender tilbage til dig hurtigst muligt.

Vær opmærksom på, at du har 60 dages reklamationsret.

 

Kontaktformularer til private kunder

Vælg allerede her, hvad din henvendelse drejer sig om og kom direkte ind i formularen:

Priser og rabatter – Manglende tur/retur rabat

Priser og rabatter – Dobbelt opkrævning

Priser og rabatter – Forkert pris

 

Kontaktformularer til erhvervskunder

Vælg allerede her, hvad din henvendelse drejer sig om og kom direkte ind i formularen:

Priser og rabatter – Grøn rabat

Priser og rabatter – Forkert pris

Priser og rabatter - Dobbeltopkrævning

Var denne artikel en hjælp?

Det er vi kede af, men tak for din feedback. Hvis du har et øjeblik vil vi gerne vide, hvad vi kan gøre bedre.

Sprog: Dansk

Sprog: Dansk