Hvad søger du?

Hvordan opdaterer jeg oplysningerne på min bizz?

Hvis du f.eks. har fået nyt betalingskort, er flyttet eller lignende, skal du opdatere oplysningerne hos den virksomhed, der har udstedt din bizz.

  • Har du en bizz eller nummerpladebetaling fra Brobizz A/S, kan du til enhver tid ændre dit betalingskort hos Brobizz A/S – Min konto
  • Er din bizz en ØresundBizz® udstedt af ØresundPAY som en del af en BroPas-aftale, skal du gå til Øresundsbrons hjemmeside.
  • Er din bizz udstedt af Scandlines, skal du benytte Brobizz selvbetjening via Min Konto eller app, da de administrerer AutoBizz fra ForSea.
  • Er din bizz udstedt af Fremtind Service, skal du kontakte Fremtind Service.
  • Er din bizz udstedt af DKV, skal du kontakte DKV.
  • Er din bizz udstedt af TotalEnergies, skal du kontakte TotalEnergies.
  • Er din bizz udstedt af Telepass, skal du kontakte Telepass.
  • Er din bizz udstedt af SkyttelPASS A/S, skal du kontakte SkyttelPASS.
Var denne artikel en hjælp?

Det er vi kede af, men tak for din feedback. Hvis du har et øjeblik vil vi gerne vide, hvad vi kan gøre bedre.

Sprog: Dansk

Sprog: Dansk