Hvis du har kørt over Storebæltsbroen og mener, at du har betalt dobbelt, er blevet opkrævet en forkert pris eller mangler en rabat, skal du kontakte os via vores kontaktformular.
Formularen sørger for, at dine oplysninger bliver behandlet sikkert og på den mest effektive måde. I formularen kan du også vedhæfte relevant dokumentation. Når du har udfyldt formularen, behandler vi din sag og vender tilbage til dig hurtigst muligt.
Vær opmærksom på
- Betaling med kort, bizz eller nummerpladebetaling: Gør indsigelse inden for 60 dage fra overfartstidspunktet.
- Betaling med kontanter: Det er vigtigt, du gør indsigelse i betalingsanlægget med det samme. Tryk på Hjælp-knappen på skærmen i betalingsbanen.
OBS: Storebælt hæfter ikke for kontanter tabt i betalingsanlægget.
Sådan gør du som privatkunde
Hvis du mener, at du er blevet fejlopkrævet, skal du udfylde den af de følgende formularer, som passer bedst til din situation:
Sådan gør du som erhvervskunde
Hvis du mener, at du er blevet fejlopkrævet, skal du udfylde den af de følgende formularer, som passer bedst til din situation:
Var denne artikel en hjælp?
Vi har modtaget din feedback og takker for hjælpen.
Det er vi kede af, men tak for din feedback. Hvis du har et øjeblik vil vi gerne vide, hvad vi kan gøre bedre.