Hvad søger du?

Hvad gør jeg, hvis jeg er blevet fejlopkrævet?

Hvis du har kørt over Storebæltsbroen og mener, at du har betalt dobbelt, er blevet opkrævet en forkert pris eller mangler en rabat, skal du kontakte os via vores kontaktformular.

Formularen sørger for, at dine oplysninger bliver behandlet sikkert og på den mest effektive måde. I formularen kan du også vedhæfte relevant dokumentation. Når du har udfyldt formularen, behandler vi din sag og vender tilbage til dig hurtigst muligt.

 

Vær opmærksom på

  • Hvis du har betalt med kort, bizz eller nummerpladebetaling, skal du gøre indsigelse inden for 60 dage fra overfartstidspunktet.
  • Hvis du har betalt med kontanter, skal du gøre indsigelse i betalingsanlægget med det samme. Tryk på Hjælp-knappen på skærmen i betalingsbanen. 
    OBS: Storebælt hæfter ikke for kontanter tabt i betalingsanlægget. 

Sådan gør du som privatkunde

Hvis du mener, at du er blevet fejlopkrævet, skal du udfylde den af de følgende formularer, som passer bedst til din situation: 

Sådan gør du som erhvervskunde

Hvis du mener, at du er blevet fejlopkrævet, skal du udfylde den af de følgende formularer, som passer bedst til din situation: 

Var denne artikel en hjælp?

Det er vi kede af, men tak for din feedback. Hvis du har et øjeblik vil vi gerne vide, hvad vi kan gøre bedre.

Sprog: Dansk

Sprog: Dansk