Hvad søger du?

Hvor finder jeg en oversigt over mine ture?

Du finder oversigten over dine ture på Storebæltsbroen, hos den udsteder, hvor du har din bizz eller nummerpladebetaling.

  • Har du en bizz eller nummerpladebetaling fra Brobizz A/S, kan du til enhver tid følge med i dit forbrug på Brobizz A/S – Min konto. Du kan også benytte dig af Brobizz appen, som kan hentes i både App Store og Google Play. Med den vil du altid have en oversigt over dine ture lige ved hånden. Læs mere om Brobizz appen
  • Er din bizz en ØresundBizz® udstedt af Øresundsbron som en del af en BroPas-aftale, skal du gå til Øresundsbrons hjemmeside.
  • Er din bizz en AutoBizz, skal du benytte Brobizz' selvbetjening via Min Konto eller app, da de administrerer AutoBizz fra ForSea.
  • Er din bizz udstedt af Fremtind Service, skal du kontakte Fremtind Service.
  • Er din bizz udstedt af DKV, skal du kontakte DKV.
  • Er din bizz udstedt af TotalEnergies, skal du kontakte TotalEnergies.
  • Er din bizz udstedt af Telepass, skal du kontakte Telepass.
  • Er din bizz udstedt af SkyttelPASS A/S, skal du kontakte SkyttelPASS.
Var denne artikel en hjælp?

Det er vi kede af, men tak for din feedback. Hvis du har et øjeblik vil vi gerne vide, hvad vi kan gøre bedre.

Sprog: Dansk

Sprog: Dansk