Gå til indhold
  • DA
  • EN
  • DE
Storebælt
  • Priser
    • Priser
    • Priser privat
    • Priser erhverv
    • Fritidsrabatter
  • Aftaler
    • Erhverv
    • Privat
    • Handicap
    • Pendler
    • Nummerpladebetaling
  • Trafik & vejr
    • Bro- og vejrmelding
    • Sikkerhedsregler og vindfølsomhed
  • Om Storebælt
    • Fakta og historie
    • Presse
    • Trafiktal fra Storebælt
    • Færdsel og sikkerhed
    • Nyheder
    • Webcam
  • Hjælp
    • Hjælp
    • FAQ
  • Priser
    • Priser
    • Priser privat
    • Priser erhverv
    • Fritidsrabatter
  • Aftaler
    • Erhverv
    • Privat
    • Handicap
    • Pendler
    • Nummerpladebetaling
  • Trafik & vejr
    • Bro- og vejrmelding
    • Sikkerhedsregler og vindfølsomhed
  • Om Storebælt
    • Fakta og historie
    • Presse
    • Trafiktal fra Storebælt
    • Færdsel og sikkerhed
    • Nyheder
    • Webcam
  • Hjælp
    • Hjælp
    • FAQ
  • DA
  • EN
  • DE

Hvad gør jeg, hvis jeg har ændringer i forbindelse med min erhvervsaftale?

Hvis du f.eks. har fået nyt betalingskort, er flyttet eller lignende, skal du opdatere oplysningerne hos den virksomhed, der har udstedt din bizz.  Hvis du har en bizz fra Brobizz A/S, ændrer du betalingskort for din bizz hos BroBizz A/S. Er senderen en ØresundBizz® udstedt af Øresundsbron som del af en BroPas-aftale, skal du kontakte Øresundsbron. Er din...

Hvordan får jeg ændret firmanavn, CVR-nummer eller adresse i en Storebælt Erhvervsaftale?

Hvis du ønsker at ændre firmanavn og adresse på din aftale, skal du rette henvendelse til din udsteder: Bizz fra Brobizz A/S – læs mere ØresundBizz® fra Øresundsbron – læs mere AutoPASS-brikke fra AutoPASS – læs mere AutoBizz fra ForSea – læs mere

Hvor lang tid tager det at få en Storebælt Privat-aftale?

Din Storebælt Privat-aftale træder i kraft med det samme. Tilmeld dig her, hvis du har en bizz i forvejen. Vælg kundetype Privat (Storebælt Privat) eller Erhverv (Storebælt Erhverv). Nummerpladebetaling Hvis du er tilmeldt nummerpladebetaling som privatkunde, har du automatisk fået en Storebælt Privat-aftale.

Hvor meget skal jeg køre, for at det kan betale sig at have en Storebælt Privat-aftale?

Det kan kort og godt altid betale sig at have en Storebælt Privat-aftale! Med en Storebælt Privat-aftale får du godt 50 kr. i rabat hver gang, du benytter broen (persobil 3-6 m). Dertil kommer, at du får vores øvrige fritidsrabatter oveni, helt automatisk, og dermed sparer endnu mere. Læs mere om Storebælts fritidsrabatter. Storebælt Privat er knyttet...

Hvordan får jeg rabat på Storebæltsbroen?

Du skal have en gyldig bizz, som kan bruges på Storebæltsbroen, og så skal du have en Storebælt Privat-aftale for at opnå rabat på dine ture over Storebæltsbroen.  Er du erhvervskunde skal du oprette en Storebælt Erhverv-aftale her. Samtidig skal du opfylde kravene for Grøn rabat, for at opnå rabat på turen over Storebælt.  Er du...

Kan jeg bruge min Storebælt Pendler i en anden bil?

Din Storebælt Pendler gælder kun til den bil, den er oprettet til. Der er dog enkelte undtagelser: Hvis du har skiftet bil, skal du flytte din Storebælt Pendler-aftale over på den nye bil. Hvis din bil ikke kan køre eller er på værksted, kan du ændre aftalen midlertidigt. I begge tilfælde skal du kontakte Kundeservice...

Ring til os

+45 7015 1015

Skriv til os

kundeservice@sbf.dk

Kontakt Storebælt Kundeservice

Trafikstatus

Få mere information
DA

A/S Storebælt

Storebæltsvej 70
DK 4220 Korsør

CVR: 10 63 49 70
EAN nr: 5790002111006

Telefontid

+45 7015 1015

PRIVAT
Man-tors 8.30-16.00
Fre 8.30-15.30

ERHVERV
Man-tors 9.00-16.00
Fre 9.00-15.30

EETS Toll Domain StatementPrivatlivspolitikCookiepolitikBetingelser & FormularerFølg os på Facebook